wtorek, 22 lipca 2014

Powitanie

Hej! Kurde... Tak ciężko zacząć, bo od czego?
Może tak: Jestem studentką kosmetologii ze Szczecina i nazywam się Laura.
E tam, to możecie przeczytać w moim opisie.
Może inaczej: Pomyślałam, że zacznę prowadzić bloga, który w moim mniemaniu nie będzie typowo urodowo-modowy, bardziej lifestylowy. Chcę dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i odczuciami. Wiem, i każda z nas kobiet wie, jakie to jest uciążliwe być na wiecznej diecie, aby zrzucić nawet 2 kg. Ja obecnie na takowej "diecie" jestem, jednak moja dieta to nie żadna głodówka i wydawanie milionów na jedzenie. Jem zdrowo. Jem smacznie, a nawet od czasu do czasu przekąszę czekoladę. Obecnie po 6 tygodniach ważę o 8 kilo mniej i pomyślałam, że chciałabym się podzielić tym z innymi osobami, a może nawet będąc motywacją jakoś pomóc.
Myślę, że więcej napiszę Wam w następnym poście. To nic odkrywczego, jednak sama nie mogłam się przełamać, aż w końcu mi się udało i myślę, że Tobie również może się udać!

Pozdrawiam i całuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz